“Nula bola, je a vždy bude iba Nula. Napríklad takí “Demokrati” – reaguje K. Farkašovský na servilné prieskumy, ktoré Demokratom namerali 4,8%
- Scholz povedal, že nedovolí Ukrajine používať nemecké zbrane na údery hlboko v Rusku - 14 septembra, 2024 22:41
- G7 žiada Irán, aby zastavil údajný transfer rakiet do Ruska - 14 septembra, 2024 22:32
- Pokles popularity britského premiéra: Ťažké otázky pre vládu - 14 septembra, 2024 17:16
Nula bola, je a vždy bude iba Nula
Platí to nielen v matematike, ale aj v politike. Tá slovenská je veľmi špecifická. Dokáže aj nulu presvedčiť, že je puding. Že je dôležitá.
Napríklad takí „Demokrati“. Vznikli skoro potajme, z večera na ráno. Ako inak, z úplnej nuly. Nulovej výbavy, nulovej legitimity, nulovej preferencie a nulovej potreby.
Nuly však na slovenskom politickom nebi zrazu zažiarili ako kométa a po dvoch dňoch im servilný prieskum nameral „omračujúcich“ 4,8 %.
To bolo priveľa už aj na najnovšieho hrdinu a odvážneho bohatiera Matoviča. Horko ťažko to predýchaval operatívnou tlačovkou a tradičným blúznením o návrate mafie. Ale s nulovým efektom, lebo najviac utrpel jeho parlamentný košiar „náhodných okoloidúcich“, ktorý sa mu riadne scvrkol.
A tak nám z nuly vznikli akýsi demokrati. Do modro-koaličného stanu prešli 4 kusy „ministerských núl“. S takmer nulovou dôverou slovenských občanov. Prirátajme ešte trojjediného dočasného premiéra, ktorý je ešte aj ministrom financií a ministrom zdravotníctva, tak máme na jednej kope až sedem Núl.
Najzaujímavejšie je, že všetci svorne uverili v samých seba. A nič nie je tragikomickejšie ako keď Nula uverí vlastnej dôležitosti. Michalovčania to už vedia, lebo to zažili na vlastnej koži.
Nula dostáva v živote užitočný a zmysluplný význam až vtedy, keď vedľa seba postavíte dve – 00.
Normálny človek vie, čo to označenie znamená. Ja pevne verím, že pri voľbách každý z nás dobre zváži hodnotu nuly a hodnotu skúseností s profesionálnym riadením štátu. Dobre zvážime kto je pro-európsky, pro-ukrajinský, pro-západný a kto pro-slovenský.
Že občania nepodľahnú bláznivému marketingu súčasných núl a so svojou dôverou naložia rozumne. Že ju nespláchnu do záchoda a žumpy – „aby bola ďalšia sranda“.
Tej už stačilo…a vrchovato.